Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Μίχα Ελένη, Υποψήφια με τον Γιάννη Οικονομάκο

Μίχα Ελένη, Υποψήφια Σύμβουλος με το Όραμα Δημιουργίας στο πλευρό του Γιάννη
Οικονομάκου                                                       

Ονομάζομαι Μίχα Ελένη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Κατάγομαι από τον Κάλαμο, όπου ζω μόνιμα εδώ και δέκα χρόνια. Είμαι παντρεμένη με δύο παιδιά.
Η ανησυχία μου και η αγάπη μου για τα παιδιά με έκανε να ασχοληθώ από νωρίς με τα κοινά. Εκλέχθηκα: από το 1985 – 1988 Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων Δημοτικού Σχολείου, από το 1992 – 1994 Γραμματέας του Συλλόγου Γονέων Γυμνασίου, και από το 2005 ως σήμερα Γραμματέας του Σωματείου Λαϊκών Αγορών Ανατολικής Αττικής, ΔΙΑΣ.
Αγαπώ τον τόπο μου και θέλω να κάνω ό,τι καλύτερο για αυτόν. Μερικοί από τους στόχους μου είναι:
  1. Η αξιοποίηση των κονδυλίων ΕΣΠΑ
  2. Η δημιουργία Αθλητικού Κέντρου για τα παιδιά
  3. Η εξέλιξη των Κ.Α.Π.Η
  4. Καλύτερη ιατροφαρμακευτική κάλυψη για την περιοχή μας
  5. Πρόγραμμα αδέσποτων
Έχω την όρεξη και τον χρόνο να κυνηγήσω το όραμά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: