Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Ο Βασιλάκος Παναγιώτης, Υποψήφιος με τον Γιάννη Οικονομάκο


Γεννήθηκα το 1967 στην Αθήνα και διαμένω στον Κάλαμο από 16 χρονών.Είμαι έγγαμος, με 2 παιδιά 17 και 15 χρονών.
Δραστηριοποιούμαι επιχειρηματικά στην Διαχείριση και Κατασκευή Ακινήτων, και τον Τουριστικό τομέα με επιτυχία επί σειρά ετών.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκίνησε πριν αρκετά χρόνια με το κίνημα ενάντια στα Διόδια, ως μέλος της ΕΣΠΑΚΑ , Πρόεδρος του Πολιτιστικού Εξωραϊστικού συλλόγου "Αγ. Ανδρέας" και Πρόεδρος του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Λυκείου Καλάμου.
Εκλέχτηκα το 2010 Δημοτικός Σύμβουλος Ωρωπού με τον συνδυασμό "Όραμα Δημιουργίας" του Γιάννη Οικονομάκου, στην πρώτη μου προσπάθεια να προσφέρω Πολιτικά στον τόπο μου.
Εγινα Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και Πρόεδρος Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης Δήμου Ωρωπού .
Διετέλεσα επίσης Πρόεδρος Φιλοζωικών Σωματίων και Μέλος σε αρκετες Επιτροπές του Δήμου Ωρωπού ενώ τα 2 τελευταία χρόνια είμαι ταμίας και μέλος της Διοίκησης του ΠΑΣ Ωρωπός.
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος και πάλι με το Όραμα Δημιουργίας στο πλευρό του Γιάννη Οικονομάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια: