Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Κανούσης Δημήτριος, Υποψήφιος με τον Γιάννη Οικονομάκο

Κανούσης Δημήτριος, Υποψήφιος Σύμβουλος με το Όραμα Δημιουργίας στο πλευρό του Γιάννη Οικονομάκου
Γεννήθηκα τον Οκτώβριο του 1956, στον Κάλαμο Αττικής, όπου κατοικώ τα τελευταία χρόνια. 
Είμαι Ηλεκτρολόγος-Μηχανολόγος , απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Συνέχισα τις σπουδές μου στην Αμερική, όπου απέκτησα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στα Μαθηματικά και Διδακτορικό Δίπλωμα στην Ηλεκτρολογία (PhD).Ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός έχω ασχοληθεί με την Μελέτη και τον Σχεδιασμό Ολοκληρωμένων Συστημάτων Ελέγχου, αρκετά από τα οποία αφορούσαν μεγάλες σε μέγεθος εγκαταστάσεις, με ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις και προδιαγραφές ασφαλείας.
Παράλληλα έχω μεγάλη διδακτική εμπειρία, δεδομένου ότι έχω διδάξει Μαθηματικά και Μαθήματα Ηλεκτρολογίας, τόσο στην Αμερική όσο και στην Ελλάδα, σε Αγγλόφωνο Κολέγιο, καθώς και σε τεχνικές σχολές του Ο.Α.Ε.Δ.Είμαι συγγραφέας βιβλίων Μαθηματικών και Ηλεκτρολογίας, που απευθύνονται σε φοιτητές Πολυτεχνικών Σχολών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, ενώ πρωτότυπες ερευνητικές μου εργασίες έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά του εξωτερικού.Τα τελευταία χρόνια κατοικώ στον Κάλαμο. Ήταν μια συνειδητή απόφαση ορμώμενη από την αγάπη μου για αυτό τον τόπο και τη νοσταλγία που με ακολουθούσε όλα αυτά τα χρόνια να επιστρέψω στην πατρική γη. Θέλω ειλικρινά να προσφέρω τις γνώσεις και την εμπειρία μου στον τόπο αυτό και να είμαι μέρος της κοινής μας προσπάθειας για έναν Κάλαμο με μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: