Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Η ΒΑΝΑ ΚΑΡΑΣΤΕΡΙΟΠΟΥΛΟΥ - ΠΕΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".

Φίλες και Φίλοι,
Ονομάζομαι Βαρβάρα (Βάνα) Καραστεριοπούλου – Πετή. Γεννήθηκα στην Αθήνα και κατοικώ μόνιμα στον Κάλαμο. Έχω ένα γιο, τον Χρήστο, φοιτητή Πληροφορικής και Τεχνολογίας Η/Υ.
Η πρώτη μου γνωριμία με τον Κάλαμο έγινε όταν ήμουν ενός έτους. Έχω πτυχίο σχεδιαστών και διακοσμητών και είμαι ζωγράφος λαϊκής τέχνης, επάγγελμα που εξάσκησα σε οικογενειακή επιχείρηση στη Μύκονο, επί σειρά ετών. Εργάζομαι στο Ειρηνοδικείο Μαραθώνα με έδρα το Καπανδρίτι, από το 1989 και κατέχω τη θέση της Προϊσταμένης της Γραμματείας.
Αγάπησα και δέθηκα με τον τόπο μας. Ένα τόπο εκπληκτικού φυσικού κάλλους, που όμως, ως και σήμερα παραμένει χωρίς ουσιαστική ανάπτυξη.
Η επαφή μου, με τους δημότες του δήμου Ωρωπού και με αφορμή την εργασία μου, με έχει κάνει γνώστη των βαθύτερων προβλημάτων της περιοχής. Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από εμάς, με γνωρίζετε και σας γνωρίζω.
Στην ενασχόληση μου με τα προβλήματα αυτού του τόπου, θέλω να μεταφέρω την υπευθυνότητα, τη συνέπεια, την ειλικρίνεια, την πρωτοβουλία και τη σοβαρότητα που με διακρίνει στη δουλειά μου.
Ως απόδειξη της πρωτοβουλίας μου, σας γνωρίζω ότι από το 2010 δεν εκδίδονταν οικοδομικές άδειες εντός των οικισμών, αν δεν είχε γίνει χαρακτηρισμός τους. Ανέλαβα υπεύθυνα, και για το καλό όλων, την επίλυση αυτού του δασικού προβλήματος, με μαραθώνιο διαδικασιών, σε πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες δασικές επιτροπές για τριάμισι χρόνια και σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι εντός των οικισμών Καλάμου και Αφιδνών, μπορούμε πλέον οι δημότες να πάρουμε την πράξη χαρακτηρισμού από το Δασαρχείο και να προχωρήσουμε σε οικοδομικές άδειες και αγοραπωλησίες. Η προσπάθειά μου συνεχίζεται και για άλλα χωριά.
Επέλεξα το συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης», με υποψήφιο Δήμαρχο τον Θωμά Ρούσση, εκτιμώντας ότι είναι η πιο αξιόπιστη και υπεύθυνη πρόταση, από έναν πολύ έμπειρο υποψήφιο Δήμαρχο, με πρόγραμμα και οργάνωση, όπως έχει αποδείξει.
Έχω τη διάθεση και το πείσμα να εξυπηρετήσω τις ανάγκες των δημοτών στα κοινά μας προβλήματα, ευελπιστώντας ότι θα με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη σας και φυσικά την ψήφο σας.

Με τιμή,
Βάνα Καραστεριοπούλου - Πετή

Δεν υπάρχουν σχόλια: