Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Βασιλάκος Γεώργιος, Υποψήφιος με τον Γιάννη Οικονομάκο

Βασιλάκος Γεώργιος, Υποψήφιος Σύμβουλος με το Όραμα Δημιουργίας στο πλευρό του Γιάννη Οικονομάκου

Γεννήθηκα το 1980 στην Αθήνα και έκτοτε είμαι δημότης
Ωρωπού. Είμαι Βιολόγος, απόφοιτος του York University, Toronto, Canada. Συνέχισα τις
σπουδές μου στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου απέκτησα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα
στην Εφαρμοσμένη Φυσιολογία στου Μυικού συστήματος. Είμαι υποψήφιος
διδάκτωρ στο Εργαστήριο Πειραματικής Φυσιολογίας της Ιατρικής Σχολής
του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα ερευνητικά μου
ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν πεδία όπως η μυική ατροφία και η μυολογία.
Έχω δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες μου σε διάφορα ξενόγλωσσα
επιστημονικά περιοδικά. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκίνησε από το
2010, οπότε ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό
"Όραμα Δημιουργίας" του Δημάρχου Γιάννη Οικονομάκου. Έκτοτε διατελώ
γραμματέας του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου της Δευτεροβάθμιας
Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Ωρωπού και μέλος της επιτροπής
Τουριστικής Ανάπτυξης.
Συνεχίζω, στηρίζω το Όραμα Δημιουργίας και τον Γιάννη Οικονομάμο γιατί
η νέα γενιά οφείλει να έχει τη θέση που της αξίζει. Συνεχίζω να έχω
ενεργή συμμετοχή και να αγωνίζομαι για την πρόοδο του τόπου μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: