Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Μίχας Χρήστος, Υποψήφιος με τον Γιάννη Οικονομάκο

Μίχας Χρήστος, Υποψήφιος Σύμβουλος με το Όραμα Δημιουργίας στο πλευρό του Γιάννη Οικονομάκου


Ονομάζομαι Χρήστος ΜΙΧΑΣ. Κατάγομαι από τον Κάλαμο Αττικής, όπου και ζω μόνιμα. Είμαι παντρεμένος με τη Γεωργία Γιάννου και  έχουμε  δύο παιδιά, την Καλλιόπη, 9, και τον Βασίλη 7 ετών.
Έχω σπουδάσει γεωπόνος, έχοντας θητεύσει στο Μπενάκειο  Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, στο Τμήμα Βακτηριολογίας.
Τα τελευταία 15 χρόνια δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας, διατηρώντας γεωπονικό κατάστημα/φυτώριο στον Κάλαμο. Μάλιστα, έχω διατελέσει επί τριετία και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού ΛαΊκών Αγορών Αθηνών-Πειραιώς, στο Υπουργείο Ανάπτυξης.
Παράλληλα με τις ασχολίες μου, διετέλεσα Πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας «Α.Ο. ΑΜΦΙΑΡΑΟΣ ΚΑΛΑΜΟΥ» για 4 χρόνια, στα οποία κατακτήσαμε 2 πρωταθλήματα ΕΠΣΑΝΑ και δημιουργήσαμε τμήματα υποδομής για τις μικρές ηλικίες.
Η αγάπη μου για τόπο στον οποίο ζω, τον όμορφο Κάλαμο, και η πραγματική προσφορά του νυν Δημάρχου κ. Γιάννη ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ στην περιοχή μας (: βιολογικός, Γ.Π.Σ., αλλαγή αγωγού ύδρευσης στη θέση «ΑΥΛΟΤΟΠΙ», ανακαίνιση γηπέδου Καλάμου με κατασκευή και τοποθέτηση εξεδρών κλπ) με έπεισαν και με οδήγησαν να συνταχθώ μαζί του, ώστε με «ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ» να συνεχίσουμε να ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: