Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Ο Δημήτρης Βλάχος στη «Δυναμική Πολιτεία» με τον Γιώργο Γιασημάκη

Αγαπητοί φίλοι και Δημότες
Μετά από τρία και πλέον χρόνια ενασχόλησης μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση στον Δήμο Ωρωπού, αποφάσισα να συνεχίσω να ασχολούμαι και να βοηθήσω με όποιο τρόπο μπορώ. Έτσι λοιπόν, στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές θα είμαι στον πλευρό του Γιώργου Γιασημάκη και στον Συνδυασμό ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, τον οποίο ευχαριστώ και Δημόσια για την γόνιμη κριτική του, την εμπιστοσύνη, την εκτίμηση και συμπαράσταση που είχα κατά την διάρκεια της θητείας μου ως Αντιδήμαρχος και Δημοτικός Σύμβουλος της Δημοτικής Αρχής.
Σε αυτήν την διαδρομή του Δήμου Ωρωπού, ο Γιώργος Γιασημάκης και η Δυναμική Πολιτεία υπήρξαν η φωνή συνείδησης των Δημοτών, ασκώντας θετική κριτική στην Δημοτική Αρχή και άφησαν στο πλάι όποιες μικροπολιτικές και παραταξιακές διαφορές. Οι αρχές που με οδήγησαν στον συνδυασμό του νύν Δημάρχου, δυστυχώς διέψευσαν τόσο εμένα αλλά και τον τόπο. Δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι σε έναν συνδυασμό ο οποίος Πολιτικά συνέχισε τις πρακτικές του παρελθόντος, να στηρίζει τους υβριστές και λοιδορούς και να αρνείται να στηρίξει τους έντιμους και αληθινούς αγωνιστές για την επίλυση των προβλημάτων των Δημοτών. Στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν αρκεί να είσαι μόνο “καλό παιδί”, οι εποχές απαιτούν την ριζική αλλαγή νοοτροπιών του παρελθόντος που οδήγησαν τον τόπο μας στην Κρίση και τον μαρασμό. Καλά παιδιά πρέπει να είμαστε στο σπτίτι, στη οικογένεια και στην κοινωνία και “κακά παιδιά” απέναντι στο κατεστημένο, στις πολιτικές της εξυπηρέτησης η/μέτερων. Πολύ περισσότερο θα πρέπει να έχουμε το θάρρος να σταθούμε δίπλα σε εκείνους που προσφέρουν ανιδιοτελώς στον τόπο, ανεξάρτητα εάν είναι δημοφιλείς ή “επικοινωνιακοί”, προσόντα που είναι ίσως αναγκαία για την δημόσια ζωή αλλά δεν βοηθούν τον Δημότη.
Επειδή δεν έχω υπάρξει αχάριστος στην ζωή μου, οφείλω να ευχαριστήσω αυτούς που στάθηκαν δίπλα μου όσο είμαι Δημοτικός Σύμβουλος και ξέρουν ποιοί είναι αυτοί. Το χρέος μου ήταν, είναι και θα είναι απέναντι στον Πολίτη.
Βλάχος Δημήτρης
Δημοτικός Σύμβουλος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΊΟ!